Friday, June 10, 2011

Tomorrow is another day

Nota; ini entri merapu, kalau anda ada kerja yang lebih PENTING, hiraukan entri ini.




Bismillah.

Assalamualaikum w.b.t.

Okey, cuti sekolah sudah mengakhiri penghujungnya. Akhirnya,.. Sekolah, tunggu saya ya! Tinggal sehari sahaja lagi. Tak sabar hendak berjumpa dengan kawan-kawan di sekolah, dan juga untuk menerima results pertengahan tahun. Namun, ada banyak perkara yang perlu dirancang untuk bulan Jun yang singkat ini. Insya-Allah, Dia akan permudahkan segalanya. Amin.

Untuk awak berempat (anda tahu siapa anda..kalau baca post ini), saya minta maaf berjuta sebab skipped latihan di sekolah. Maaf sangat-sangat. Bukan sengaja duh.. Memang ada hal penting yang lebih penting daripada pergi latihan tu (okey, serius, betul~!).

Untuk awak, orang Labuan, i'm waiting for 'oleh-oleh' that you promised. Tak sabar ni. Hehe.. Sabar sajalah ada kawan macam ni kan? ~> refer untuk diri sendiri.

Pasal resensi buku tu, rasa macam memang tiada mood langsung untuk sesi resensi ni. Sungguh. Ini mungkin entri terakhir untuk bulan Jun di blog saya. Maaflah, entri terakhir merupakan entri merapu.


Tomorrow is another day

Ayat di atas ni merupakan salah satu favourite saya. Ringkas dan memberi makna yang mendalam. Kredit untuk Margaret Mitchell dalam bukunya Gone With the Wind. Suka sangat baca buku ni, dua jilid nipis yang membawa kerutan tidak puas hati terhadap ending. Teringat pula kepada novel-novel Imaen yang mempunyai ending yang 'memaksa' pembacanya membuat konklusi sendiri.


best.. you should read it.

Saya bacanya tahun lepas, zaman rajin-singgah-ke-perpustakaan-sekolah. Resensi? Urmss.. Lain kali sajalah.


Nota; sudah diberi amaran bahawa entri ini entri merapu, kenapa anda baca juga?!




2 comments:

  1. singgah ke pameran buku dop?
    bukan nama hannah kalu dop singgah op?
    haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...