Saturday, April 9, 2011

Happy Birthday to me?

Bismillah.

Assalamualaikum w.b.t.

Akhirnya, dapat juga buka blogger! PC di rumah ni meragam sikit, bukannya salah internet. (=_=).. Semalam alhamdulillah, umur telah meningkat setahun. Masih diberi kesempatan oleh-Nya untuk meneruskan kehidupan di dunia ini. Kepada kawan-kawan, senior-senior dan junior-junior yang dengan rajinnya menghantar wishes belated birthday kepada saya, saya ingin ucapkan berbanyak terima kasih. Ingat juga dia orang kepada saya. Terima kasih, kepada mereka yang wish usainya selepas azan Maghrib, ada yang hantar mesej pada pukul 12.00 tengah malam, pagi 8 April tu, petang, mahupun malam, mahupun hari ini (^-^)..


Suatu petanda apabila umur seorang manusia itu meningkat; iaitu dia semakin menghampiri tarikh kematiannya. Kita semakin lama semakin tua, bukannya semakin muda! Insya-Allah, setiap hari saya berusaha untuk menjadi seorang muslimah yang solehah dan insan yang sentiasa memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.

Banyak perkara yang ingin diucapkan sebenarnya, namun masih ada beberapa perkara penting yang perlu didahulukan.

Nota;

1- sangat-sangat jealous kepada kawan-kawan yang ramai berpeluang pergi umrah tahun ini!

2- 'terasa hati' karya saya tidak disiarkan di majalah sekolah.. Hendak buat macam mana, nampak sangat puisi tu tak sedap! Nanti kalau saya rajin, saya siarkan di sini.

3- Insya-Allah entry yang bakal menyusul nanti saya akan berkongsi pengalaman sewaktu berkhemah di perkhemahan KRS peringkat negeri di Setiu, Terengganu baru-baru ini. Tak janji bila pula akan di-update ('-")


Wallahu'alam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...